Wiersze poetów - poetyckie-zacisze.pl ZAPROPONUJ ZMIANĘ W SERWISIE
Logowanie:
Nick:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Odzyskaj hasło
Zarejestruj się
Dostępne opcje:
Strona główna
O serwisie
Regulamin
Zaproponuj zmianę
Indeks wierszy
Ranking autorów
Ranking wierszy
Dodane dziś (21)

Nowi autorzy:
- 2miac1122wb3
- 6charlottec612rg3
- 8audreyc7523gM3
- sariel43
więcej...

Ostatnie komentarze:
Lustro
- lucja.haluch
Trójpodział
- wiewióra
Jaśminowy ptaku
- falkon
Zamiast Erotyku
- Bellona
więcej...

Dziś napisano 126 komentarzy.

Bellona - komentarze autora



Komentowany wiersz: Zamiast Erotyku 2018.12.11; 14:40:41
Autor wiersza: Bellona
kosta przylozyc ci ?


Komentowany wiersz: wzajemność 2018.12.11; 14:33:16
Autor wiersza: Nelka*
Tak Nelusiu fajny wiersz, ale kochana pokaz nie tej osobie co trzeba slabosc to od razu ci ja rzuci w oczy i cie wykorzysta, zycie to nie je bajka... lepiej ja trzymac w sobie czasami albo oddac poezji

pozd
A.


Komentowany wiersz: Jaśminowy ptaku 2018.12.11; 14:29:29
Autor wiersza: fenixferrum
trzeba uwazac o czym czlowiek sni, najlepiej pod poduszke wkladac wlasnie jasmin zeby tylko anioly snic

pozd
A.


Komentowany wiersz: krótki dowcip 2018.12.11; 12:45:24
Autor wiersza: zenobia888
Tak to jest z tymi którzy tylko całe życie patrzyli na kiełbasy. Gotowi są pokąsac żeby nie stracić, w końcu jak swoją dopadną ,a co dopiero zrzec się wolności... madry kawał. Pozdrawiam .


Komentowany wiersz: Poczęstunek 2018.12.11; 12:38:51
Autor wiersza: wigor
ZAmiast chipsów ;) hihi


Komentowany wiersz: ważka 2018.12.11; 12:35:09
Autor wiersza: TESSA
Musi byc dobrze .
Pozd


Komentowany wiersz: Rozmowa z samotnością 2018.12.11; 04:05:35
Autor wiersza: Gabrys
tez mysle tak jak Lusia

pozd
A.


Komentowany wiersz: Do poduszki 2018.12.11; 00:25:41
Autor wiersza: niteczka
Niteczko, ja tak kocham swoja poduszke :) jest bardzo miekka. Ale moj tato mowil ze jak sie ma miekkie serce to trzeba miec twarda inna poduche.
pozd
A,


Komentowany wiersz: Limeryk o smutnym końcu (tych, którzy żyją nieuczciwie) 2018.12.11; 00:15:29
Autor wiersza: Arcadio dos Santos
wlos z glowy szefa ;) ?


Komentowany wiersz: Limeryk o smutnym końcu (tych, którzy żyją nieuczciwie) 2018.12.11; 00:07:23
Autor wiersza: Arcadio dos Santos
Nagroda ?


Komentowany wiersz: Limeryk o smutnym końcu (tych, którzy żyją nieuczciwie) 2018.12.11; 00:05:04
Autor wiersza: Arcadio dos Santos
znalazla go ze stryczniem u szyi?


Komentowany wiersz: 26 2018.12.10; 22:05:26
Autor wiersza: Bellona
No tak nie bylo nagrody ;) , nastepnym razem musze o tym pomyslec :)


Komentowany wiersz: Ostrożnie ze słowami 2018.12.10; 21:23:35
Autor wiersza: wiewióra
I co by człowiek nie zrobił to złe i to niedobre , powiedz źle nie powiedz jeszcze gorzej :(
Pozd
A


Komentowany wiersz: kruchość 2018.12.10; 21:05:04
Autor wiersza: mila
pozdrawiam Milcie :)


Komentowany wiersz: Nowa droga 2018.12.10; 21:03:31
Autor wiersza: jaca
:))))


Komentowany wiersz: Lustro 2018.12.10; 20:39:24
Autor wiersza: Markus55
Pozdrawiam.
A.


Komentowany wiersz: 26 2018.12.10; 20:28:20
Autor wiersza: Bellona
Marcin the best :) , sorry chłopcy ;)


Komentowany wiersz: 26 2018.12.10; 20:26:37
Autor wiersza: Bellona
Pierwsze miejsce Marcin !!! Hurraa dla Marcina


Komentowany wiersz: 26 2018.12.10; 20:25:58
Autor wiersza: Bellona
;))) dziekuje wam wszystkim za świetną zabawę, jesteście kochani


Komentowany wiersz: Wychylony poza krawędź 2018.12.10; 18:43:56
Autor wiersza: Novy
jak dobrze ze tam tkwi ten znak nierownosci

pozd
A.


Komentowany wiersz: Ściana 2018.12.10; 18:41:20
Autor wiersza: tomekwasilewski
:) sciana jest ciekawym obiektem

pozd
A.


Komentowany wiersz: Powrót do źródeł 2018.12.10; 18:10:12
Autor wiersza: wawak
pieknie dla ukochanej

pozd
A.


Komentowany wiersz: Wnyki 2018.12.10; 17:45:28
Autor wiersza: roman
podpisuje sie pod apelem

pozd
A.


Komentowany wiersz: "Złote myśli" Vegi II 2018.12.10; 17:36:10
Autor wiersza: maja1981
do liceum z nim ;)


Komentowany wiersz: Kaznodzieja 2018.12.10; 17:21:43
Autor wiersza: Stan21
No przydal sie im na cos :) , wiadomo trzeba wiare uczynakami poprzec :)


Komentowany wiersz: "Złote myśli" Vegi II 2018.12.10; 16:02:17
Autor wiersza: maja1981
oj doigral sie :)


Komentowany wiersz: "Złote myśli" Vegi 2018.12.10; 14:18:41
Autor wiersza: maja1981
Kaja powinna posluchac wlasnej rady , juz dawno chcialam jej to przekazac.


Komentowany wiersz: rymowanka listopadowa 2018.12.10; 13:54:57
Autor wiersza: noa
czasem w kazdym z nas jest dziecko, nie warto o tym zapominac

pozd
A.


Komentowany wiersz: A wciąż trwamy, minuty i dłużej... 2018.12.10; 13:53:52
Autor wiersza: TaniecIluzji
Ukochana nie potrafi zrozumiec smaku brandy , trudno znajdzie sie lepsza koneserka ;)

pozd
A.


Komentowany wiersz: totumfacki 2018.12.10; 13:41:24
Autor wiersza: zenobia888
*kto wie moze nawet przesoliles ;)


Komentowany wiersz: Usypianie 2018.12.10; 13:33:05
Autor wiersza: lucja.haluch
niech trwa

pozd
A.


Komentowany wiersz: Wspólnota 2018.12.10; 13:32:09
Autor wiersza: Nelka*
Jesteśmy dla siebie odbiciem
nadziei, wierniejszej od lęku.
- oby tak bylo Nelciu

pozd
A,


Komentowany wiersz: Chaos myśli 2018.12.10; 12:40:29
Autor wiersza: radosnypoeta
no i dobrze, moze z tego wszystkiego cos sie urodzi

pozd
A.


Komentowany wiersz: Nie pij 2018.12.10; 12:21:51
Autor wiersza: wigor
taki limeryk bez niespodzianki w ostatnim wersie , bo to przeciez zycie

pozd
A.


Komentowany wiersz: Twoje kroki 2018.12.10; 12:19:12
Autor wiersza: Nellis
chcialoby sie na chwile wrocic czas do tych pieknych chwil ktore minely

pozd
A


Komentowany wiersz: Róża 2018.12.10; 12:17:24
Autor wiersza: dobry czas
majstersztyk

pozd
A,


Komentowany wiersz: Zejdź wreszcie 2018.12.10; 12:16:28
Autor wiersza: Gabrys
podoba sie

pozd
A.


Komentowany wiersz: Jan zabezpieczony 2018.12.10; 12:14:02
Autor wiersza: kosta.woj
swietny :)


Komentowany wiersz: totumfacki 2018.12.10; 12:12:28
Autor wiersza: zenobia888
tylko pamietaj ze slowo w tytule pochodzi od tota/totus czyli caly :)


Komentowany wiersz: totumfacki 2018.12.10; 11:59:29
Autor wiersza: zenobia888
Ale dziś posololiłes ;) .
Pozd
A.


Komentowany wiersz: półszepty 2018.12.10; 11:50:40
Autor wiersza: TESSA
Przytulam . Pozdrawiam.


Komentowany wiersz: Widok z okna 2018.12.10; 04:58:41
Autor wiersza: marco
w ktorym oknie jestes Marco , za ktora fieranka?

pozd
A,


Komentowany wiersz: Ten mały cichy wiersz... 2018.12.10; 01:52:37
Autor wiersza: zygpru1948
zabralabym to zdanie chetnie , ukradla dla siebie :) , spodobalo mi sie

Nie krusz myśli, niech dłużej zostaną w tobie
jak zakręty dla samobójców


Komentowany wiersz: Łzy anioła 2018.12.10; 01:18:27
Autor wiersza: fenixferrum
wiem ze anioly pieszcza sie niebieskim swiatlem

Mirku napisales cudowny wiersz

pozd
A.


Komentowany wiersz: W zadumie 2018.12.10; 01:09:35
Autor wiersza: niteczka
poruszyl mnie twoj wiersz

pozd
A.


Komentowany wiersz: Moja droga 2018.12.10; 00:52:01
Autor wiersza: Arcadio dos Santos
Rozumiem
Pozdrawiam


Komentowany wiersz: Owoc Mniszka 2018.12.09; 21:19:53
Autor wiersza: dobry czas
to nie jest wiersz nowicjusza
witaj na zaciszu
pozd
A.


Komentowany wiersz: Błękitne sny 2018.12.09; 20:03:58
Autor wiersza: stokrotka33
posnilabym chetnie takie

pozd
A.


Komentowany wiersz: Noc jak muzyka 2018.12.09; 19:57:10
Autor wiersza: Anna z
niech ta roza kwitnie jak najdluzej, na zawsze

pozd
A.


Komentowany wiersz: Spacer II 2018.12.09; 19:52:17
Autor wiersza: Ampeliusz M
bardzo fajny, nie przedobrzyles

pozd
A.

[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25][26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42][43][44][45][46][47][48][49]

Wiersze na topie:
1. Powrót do źródeł (10)
2. Kaznodzieja (10)
3. Wnyki (10)
4. Ostrożnie ze słowami (9)
5. Wychylony poza krawędź (9)

Autorzy na topie:
1. Siostrzyczka (112)
2. jarek jaroszyński (112)
3. Gladiator (112)
4. Bezsenność (108)
5. ZUZA-Kryga (104)
więcej...